onsdag 7. oktober 2015

Give Away!




Jeg gir bort et par øredobber til en av dere fantastiske lesere!

Alt du trenger å gjøre er å besøke www.lissiedesign.com og fortelle hvilket produkt du liker best eller hva du savner i butikken, ved å legge igjen en kommentar her i bloggen. Del gjerne.

Vinneren blir annonsert her i bloggen.
Lykke til!

Trekningen skjer 31. oktober

Klem fra Lissie

****

I give away a pair of earrings for one of you fantastic readers!

All you have to do is to visit www.lissiedesign.com (and choose your language) and thereafter tell me which product you love the most or what product you miss in the shop. Feel free to share the post.

The winner will be annonces here in the blog.
Good luck!

The Drawing take plase oktober 31.

Hug from Lissie

2 kommentarer:

  1. Hei:)Jeg vil gjerne være med:)
    Så utrolig mye lekkert i nettbutikken din♥
    Digget vingecharmsen forgylt i gull♥♥
    Elsker vinger på alt:)Og armbånd med sitater på...;)
    Klem ,Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Linda!
      Takk for at du ville være med på Give Awayen.

      Takk for at du tok deg tid til et godt og utfyllende svar.
      Siden du er eneste deltaker - er du selvfølgelig vinneren! :D

      Gratulerer så mye!
      Send meg en mail (lissies@online.no) med ditt fulle navn og adresse så sender jeg øredobbene til deg.

      Klem Anne

      Slett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...